Dokumentuen sarrera erregistroa.

ZER DA? ZERTARAKO DA?

Herritarrek Udalari, Eusko Jaurlaritzari edota Gipuzkoako Foru Aldundiari bidaltzen dizkioten agiriak eta eskabideak jasotzea.

NORK ESKA DEZAKE?

Edozein pertsonak

AURKEZTU BEHARREKO AGIRIAK

Eskatzailearen NANa.

Interesduna ez den beste pertsona batek egiten edo sinatzen badu izapidea, ordezkaritza-agiria aurkeztuko da interesdunaren NANaren, pasaportearen, gidabaimenaren edo bizileku-baimenaren fotokopiarekin.

DOKUMENTAZIO LAGUNGARRIA

    NON ESKATZEN DA?

      Aurrez aurre:
    • Herritarren Harrera Zerbitzua
      c/Iparragirre 20 20700 URRETXU
      7:30 a 15:00
      943038080 / harrera@urretxu.eus

      Postaz:
    • c/Iparragirre 20 20700 URRETXU

            ZENBAT KOSTATZEN DA?

            Ez du kosturik interesatuarentzat.

            PROZEDURAREN EPEA

            • Aurreikusitako epea: Berehala
            • Prozedura arrunta. Legezko gehienezko epea: Zehaztu gabe
            • Isiltasun-administratiboaren izaera: Aldekoa

            ARAUDI APLIKAGARRIA

            ESKAERA JASO ONDOREN JARRAITU BEHARREKO PROZEDURA

            UDALARENTZAT DIREN DOKUMENTUAK:

            1.- Eskaera-orria jaso eta egiaztatuko da, dagokion prozeduraren izapideak egiteko behar diren agiriekin.

            2.- Aurkezten den agiriaren kopia zigilatua ematea, egiaztagiri gisa, zein egunetan aurkeztu zen agerrarazita.

            3.-Erregistratutako dokumentua, alkateak eta idazkariak ikusi ondoren idazkaritzatik dagokion arloari bidaltzea.

            EUSKO JAURLARITZARAKO DIREN DOKUMENTUAK:

            1.- Eskaera-orria jaso eta egiaztatuko da, dagokion prozeduraren izapideak egiteko behar diren agiriekin.

            2.- Aurkezten den agiriaren kopia zigilatua ematea, egiaztagiri gisa, zein egunetan aurkeztu zen agerrarazita.

            3.-Erregistratutako eskaera bere dokumentazioarekin Eusko Jaurlaritzara bidali.

            GIPUZKOAKO FORU ALDUNDIRAKO DIREN DOKUMENTUAK:

            1.- Eskaera-orria jaso eta egiaztatuko da, dagokion prozeduraren izapideak egiteko behar diren agiriekin.

            2.- Aurkezten den agiriaren kopia zigilatua ematea, egiaztagiri gisa, zein egunetan aurkeztu zen agerrarazita.

            3.-Foru Aldundiaren Erregistrora jakinarazi posta elektronikoz, eta berak jasotzen du aurkeztutako dokumentazioa.

            NORK ONARTU BEHAR DU?

            IZAPIDETZEKO ARDURA DUEN UDAL SAILA

            Administrazio Orokorra - Idazkaritza

            OHARRAK

            Aurkeztu beharreko gutxieneko agiriak edo bestelako eskakizunak aurkeztu ez

            badira, hutsune hori zuzentzeko 10 eguneko epea emango zaio interesatuari, eta idatzi berean adieraziko zaio zuzenketa ez badu egiten emandako epe horretan bere eskaeran atzera egin duela ulertuko dela , dagokion ebazpena emanez.

            DATU PERTSONALEN BABESA

            Eskatzailea jakinean geratzen da inprimaki honetako datu pertsonalak Urretxuko Udalak behar bezala baimendutako fitxeroetan sartuko dituela. Datu horiek udal kudeaketarako bakarrik erabiliko dira, baina beste administrazio publikoei edo besteri laga edo jakinarazi ahalko zaizkie abenduaren 5eko 3/2018 Lege Organikoan, Datu Pertsonalak Babesteari eta eskubide digitalak bermatzeari buruzkoan, aurreikusitako kasuetan. Interesdunek datuak eskuratzeko, ezeztatzeko, zuzentzeko eta aurka egiteko eskubidea erabili ahal izango dute Urretxuko Udalera zuzenduta.