Biztanleen udal erroldan ofiziozko baja.

ZER DA? ZERTARAKO DA?

Etxebizitza bat okupatzeko legezko titulua duen pertsona batek etxebizitza horretan bizi diren gainerako biztanleei ofiziozko baja emateko eskaera.

NORK ESKA DEZAKE?

Edozein pertsona interesdunak edo haren legezko ordezkariak

AURKEZTU BEHARREKO AGIRIAK

Etxebizitza okupatzeko legezko titulua duen pertsonaren batek etxebizitza horretan bizi diren gainerako biztanleei ofiziozko baja eskatu nahi badu, Toki-erakundeetako Biztanleriaren eta Lurralde Mugapenaren Araudiaren 72 artikuluan agindutakoaren babesean, Udalari jakinarazi beharko dio pertsona horien zerrenda.

Udalak ofiziozko baja espedientea hasiko du, eta horretarako helbidean baja eman nahi diren pertsonekin jarriko da harremanetan, egin beharreko jakinarazpenak egingo ditu eta Estatuko Aldizkari Ofizialean iragarkiak jarriko ditu, eta hala badagokio, aipatutako helbidean pertsona horien ofiziozko baja tramitatuko du.

Eskaera inprimakia.

Legezko titulua (eskritura, alokairu kontratua)

Aurreko paragrafoan aipatzen den ofiziozko baja eskaera erroldatutako pertsonen ezkontide-banaketaren ondorioz baldin bada, banantze sententziaren kopia aurkeztu beharko da, non jasota agertuko den etxebizitzaz gozatzeko esleipena ezkontide eskatzaileari eman zaiola esklusiboki.

DOKUMENTAZIO LAGUNGARRIA

    NON ESKATZEN DA?

      Aurrez aurre:
    • Herritarren Harrera Zerbitzua
      c/Iparragirre 20 20700 7:30 a 15:00
      943038080 / harrera@urretxu.eus

                ZENBAT KOSTATZEN DA?

                Ez du kosturik interesatuarentzat.

                PROZEDURAREN EPEA

                • Aurreikusitako epea: 3 hilabete
                • Prozedura arrunta. Legezko gehienezko epea: 6 hilabete
                • Isiltasun-administratiboaren izaera: Aurkakoa

                ARAUDI APLIKAGARRIA

                ESKAERA JASO ONDOREN JARRAITU BEHARREKO PROZEDURA

                Eskaera erregistratu eta espedienteari hasiera eman.

                Interesdunari jakinarazpena, udaletxeko taulan eta estatuko aldizkari ofizialean argitaratzea eta espedientearen kopia erroldaren kontseiluari helaraztea, dagokion txostena egin dezan.

                Txostena jaso ondoren, ebazpena emango da.

                NORK ONARTU BEHAR DU?

                Alkatetza

                IZAPIDETZEKO ARDURA DUEN UDAL SAILA

                Administrazio Orokorra - Idazkaritza

                OHARRAK

                DATU PERTSONALEN BABESA

                Eskatzailea jakinean geratzen da inprimaki honetako datu pertsonalak Urretxuko Udalak behar bezala baimendutako fitxeroetan sartuko dituela. Datu horiek udal kudeaketarako bakarrik erabiliko dira, baina beste administrazio publikoei edo besteri laga edo jakinarazi ahalko zaizkie abenduaren 5eko 3/2018 Lege Organikoan, Datu Pertsonalak Babesteari eta eskubide digitalak bermatzeari buruzkoan, aurreikusitako kasuetan. Interesdunek datuak eskuratzeko, ezeztatzeko, zuzentzeko eta aurka egiteko eskubidea erabili ahal izango dute Urretxuko Udalera zuzenduta.