Etxebiden izan ematea.

ZER DA? ZERTARAKO DA?

Eusko Jaurlaritzako Etxebizitza Eskatzaileen Erregistroan alta emateko eskaera

NORK ESKA DEZAKE?

Euskal Autonomia Erkidegoko udalerriren batean erroldatua dagoenak.

AURKEZTU BEHARREKO AGIRIAK

Eskatzaileren NANa.

Interesduna ez den beste pertsona batek egiten edo bsinatzen badu izapidea, ordezkaritza-agiria aurkeztuko da interesdunaren NANaren, pasaportearen, gidabaimenaren edo bizileku-baimenaren fotokopiarekin.

Atzerritarren kasuan: bizikidetza-unitateko 14 urtetik gorakoen egoiliar- txartela.

Europar Erkidegoko atzerritarren kasuan: Atzerritarren Erregistro Zentralean izena eman izanaren ziurtagiria,.

Adin gabeko seme alabak izanez gero: familia-liburuaren fotokopia

Banatze edo dibortzio kasuetan: hitzarmen arauemailea eta, hala behar denean, adingabeen zaintza frogatzen duen epaia.

DOKUMENTAZIO LAGUNGARRIA

    NON ESKATZEN DA?

      Aurrez aurre:
    • Herritarren Harrera Zerbitzua
      c/Iparragirre 20 20700 7:30 a 15:00
      943038080 / harrera@urretxu.eus

                ZENBAT KOSTATZEN DA?

                Ez du kosturik interesatuarentzat.

                PROZEDURAREN EPEA

                • Aurreikusitako epea: 2 hilabete
                • Prozedura arrunta. Legezko gehienezko epea: 6 hilabete
                • Isiltasun-administratiboaren izaera: Aurkakoa

                ARAUDI APLIKAGARRIA

                ESKAERA JASO ONDOREN JARRAITU BEHARREKO PROZEDURA

                Agiriak jaso, egiaztatu eta erregistratu

                Etxebidera bidali

                NORK ONARTU BEHAR DU?

                IZAPIDETZEKO ARDURA DUEN UDAL SAILA

                Gizarte Ekimena - Gizarte Ekimena

                OHARRAK

                3.000 eta 50.000 euro arteko diru-sarrea haztatuak egiaztatu behar dira

                Etxebitiza erosi nahi bada, beste etxebizitzarik ezin da eduki

                Atzerritarrek indarrean dagoen Egoitza Txartela izan behar dute

                DATU PERTSONALEN BABESA

                Zure eskabideari erantzun ahal izateko beharrezkoa den udal kudeaketa ahalbidetzeko, zure datuak fitxategietan sartuko ditugu. Aurkatzeko, eskuratzeko, aldatzeko eta deuseztatzeko eskubideak gauzatu ditzakezu Urretxuko Udalari idazki bat bidaliz (15/1999 Lege Organikoa eta 1720/2007 ED).