Oharrak, kexak, iradokizunak eta eskerrak ematea izapidetzea

ZER DA?

Edozein ohar, kexa, iradokizun edo eskertza jakinaraztea.

NORK ESKA DEZAKE?

Edonork edo bere ordezkariak.

AURKEZTU BEHARREKO AGIRIAK

Idatzi-orria eredu normalizatuan. Ordezkariak eskatzen badu: inprimakia, eredu normalizatuan, baimena emanez. Baimendutakoaren NANa edo ordezko beste nortasun agiriren bat.

NON ESKATZEN DA?

    Aurrez aurre:
  • ZU! Zure Udala - Servicio de Atención. (Casa Consistorial pta. baja): 7:30-15:00 lunes, miércoles y viernes. 7:30-20:00 martes y jueves.
    Herriko Plaza z/g 20100 943 449600
  • En las oficinas de Mantenimiento Urbano
    Masti Loidi 20100 8:00 - 14:00
    943 449607
    943 449657

    Postaz:
  • ZU! Zure Udala - Servicio de Atención. (Casa Consistorial pta. baja):
    Herriko Plaza z/g 20100

    Telefonoz:
  • ZU! Zure Udala - Servicio de Atención.
    943 44 96 00.
  • Oficinas de Mantenimiento Urbano
    943 44 96 07

                                                                                                                                                                                                                                        KOSTUA

                                                                                                                                                                                                                                        Udalak bere gain hartzen du kudeaketaren kostua.

                                                                                                                                                                                                                                        PROZEDURAREN EPEA

                                                                                                                                                                                                                                        • Aurreikusitako epea: Hilabete.
                                                                                                                                                                                                                                        • Legezko gehieneko epea: 3 hilabete.
                                                                                                                                                                                                                                        • Administrazioaren isiltasunaren ondorioak: aurkakoa.

                                                                                                                                                                                                                                        ARAUDI APLIKAGARRIA

                                                                                                                                                                                                                                        ONDOREN ADMINISTRAZIOAK EGIN BEHARREKO IZAPIDEAK

                                                                                                                                                                                                                                        1.- Jasotzen den ohar, kexa, eta abar GERKUD (gertakarien kudeaketa) programan sartu eta lana egin beharreko sail/sailera bideratu.
                                                                                                                                                                                                                                        2.- Herritarrari aurkeztutako kexari buruz lehen erantzun bat eman.
                                                                                                                                                                                                                                        3.- Eskaera bideratu eta lana egiten denean itxi egiten da GERKUD-en, herriatarrari egindako lanaren berri emanez.
                                                                                                                                                                                                                                        4.- Aurreikusten bada eginiko eskaria ez dela bideragarria edo ezin daitekeela egin, horren berri ematen zaio herritarrari eta ondoren GERKUD programan baztertu egiten da.

                                                                                                                                                                                                                                          UDAL SAIL/AZPISAIL ARDURADUNA

                                                                                                                                                                                                                                          Orokorra - Ohar, kexa, iradokizun eta eskertzaren arabera dagokiona.

                                                                                                                                                                                                                                          OHARRAK

                                                                                                                                                                                                                                          Urgentziazko lana bada zuzenean langileei deitzen zaie nahiz eta GERKUD programan sartu.
                                                                                                                                                                                                                                          - Badaude GERKUDen sartzen ez diren oharren salbuespenak. Lan hauek zuzenean dagokion saileko arduradunari edo zerbitzua ematen duen enpresari bideratzen zaizkio. Horien artean daude: arratoien gaineko abisuak, ur-kontadoreen irakurketak, ur-kontsumoari buruzko kexak.
                                                                                                                                                                                                                                          - Erreklamazioak eta helegite administratiboak izapide honetatik kanpo daude.
                                                                                                                                                                                                                                          - HOR KONPON - Kalean aurkitzen dituzun arazo edo matxuren berri udalari emateko doako APPa.