Oharrak, kexak, iradokizunak eta eskerrak ematea izapidetzea

ZER DA?

Edozein ohar, kexa, iradokizun edo eskertza jakinaraztea.

NORK ESKA DEZAKE?

Edonork edo bere ordezkariak.

AURKEZTU BEHARREKO AGIRIAK

  1. Idatzi-orria eredu normalizatuan.

Ordezkariak eskatzen badu: inprimakia, eredu normalizatuan, baimena emanez. Baimendutakoaren NANa edo ordezko beste nortasun agiriren bat.

NON ESKATZEN DA?

    Aurrez aurre:
  • ZU! Zure Udala - Arreta Zerbitzua (Udaletxeko beheko solairuan):7:30-15:00 astelehen, asteazken eta ostiralak. 7:30-19:00 astearte eta ostegunak
    Herriko Plaza z/g 20100 943 449600
  • Hiri-Mantenuko bulegoetan
    Masti Loidi 20100 8:00 - 14:00
    943 449607
    943 449657

    Postaz:
  • ZU! Zure Udala - Arreta Zerbitzua (Udaletxeko beheko solairuan): Herriko Plaza z/g. 20100 Errenteria. (Korreo bulegoetan legeak arautzen duen moduan)

    Telefonoz:
  • ZU! Zure Udala - Arreta Zerbitzua
    943 44 96 00.
  • Hiri Mantenuko bulegoetan
    943 44 96 07

      KOSTUA

      Udalak bere gain hartzen du kudeaketaren kostua.

      PROZEDURAREN EPEA

      • Aurreikusitako epea: Hilabete.
      • Legezko gehieneko epea: 3 hilabete.
      • Administrazioaren isiltasunaren ondorioak: aurkakoa.

      ARAUDI APLIKAGARRIA

      ONDOREN ADMINISTRAZIOAK EGIN BEHARREKO IZAPIDEAK

      1.- Jasotzen den ohar, kexa, eta abar GERKUD (gertakarien kudeaketa) programan sartu eta lana egin beharreko sail/sailera bideratu.
      2.- Herritarrari aurkeztutako kexari buruz lehen erantzun bat eman.
      3.- Eskaera bideratu eta lana egiten denean itxi egiten da GERKUD-en, herriatarrari egindako lanaren berri emanez.
      4.- Aurreikusten bada eginiko eskaria ez dela bideragarria edo ezin daitekeela egin, horren berri ematen zaio herritarrari eta ondoren GERKUD programan baztertu egiten da.

        UDAL SAIL/AZPISAIL ARDURADUNA

        Orokorra - Ohar, kexa, iradokizun eta eskertzaren arabera dagokiona.

        OHARRAK

        Urgentziazko lana bada zuzenean langileei deitzen zaie nahiz eta GERKUD programan sartu.
        - Badaude GERKUDen sartzen ez diren oharren salbuespenak. Lan hauek zuzenean dagokion saileko arduradunari edo zerbitzua ematen duen enpresari bideratzen zaizkio. Horien artean daude: arratoien gaineko abisuak, ur-kontadoreen irakurketak, ur-kontsumoari buruzko kexak.
        - Erreklamazioak eta helegite administratiboak izapide honetatik kanpo daude.
        - HOR KONPON - Kalean aurkitzen dituzun arazo edo matxuren berri udalari emateko doako APPa.