Udal dirulaguntza bereziak

ZER DA?

Gizarte Laguntzaileek, arreta ematen dieten pertsona edo familien egoera baloratu ondoren, era subsidiarioan eta puntualki, proposatu ditzazketen udal dirulaguntza bereziak dira. Ondorengo egoerei bideratzen dira:

- Pertsona edo familia diru-laguntza beharrean dago bere oinarrizko beharrak edo alojamendu beharra asetzeko.
- Momentu horretan, ez daukate familia, lagun edo gaur egungo beste dirulaguntza publikorik jasotzeko eskubiderik.
- Dirulaguntza honen bidez asetuko den beharra denbora zehatz baterakoa izango da, orokorrean, ez dira behin-betiko beharrak asetzeko proposatuko.

NORK ESKA DEZAKE?

Errenterian erroldatutako pertsonek edo beraien ordezkariak.

Egoera berezietan, erresidentzia efektiboa nahikoa izan daiteke.

AURKEZTU BEHARREKO AGIRIAK

Aurretik hitzordua eskatu behar da.

NON ESKATZEN DA?

    Aurrez aurre:
  • ZU! Zure Udala - Arreta Zerbitzua (Udaletxeko beheko solairuan):7:30-15:00 astelehen, asteazken eta ostiralak. 7:30-20:00 astearte eta ostegunak
    Herriko Plaza z/g 20100 Errenteriako Udala
    943 449600
  • Gizarte Zerbitzuetarako zentroan
    Santa Klara Kalea 18 20100 Errenteriako Udala
    8:00 - 14:00

    Postaz:
  • ZU! Zure Udala - Arreta Zerbitzua (Udaletxeko beheko solairuan): Herriko Plaza z/g. 20100 Errenteria. (Korreo bulegoetan legeak arautzen duen moduan)
    Errenteriako Udala
  • Gizarte Zerbitzuetarako zentroan. Santa Klara kalea, 18 b. 20100 Errenteria. (Korreo bulegoetan legeak arautzen duen moduan)
    Errenteriako Udala

    Telefonoz:
  • ZU! Zure Udala - Arreta Zerbitzua
    Errenteriako Udala
    943 44 96 00.
  • Gizarte Zerbitzuetarako zentroa:
    Errenteriako Udala
    943 44 96 04

        KOSTUA

        Udalak bere gain hartzen du kudeaketaren kostua.

        PROZEDURAREN EPEA

        • Aurreikusitako epea: Hilabete.
        • Legezko gehieneko epea: 2 hilabete.
        • Administrazioaren isiltasunaren ondorioak: aurkakoa.

        ARAUDI APLIKAGARRIA

        ONDOREN ADMINISTRAZIOAK EGIN BEHARREKO IZAPIDEAK

        1.- Gizarte langilearen egoeraren balorazioa.

        2.- Dokumentazioaren azterketa eta baldintzak betetzen dituela ziurtatu.

        3.- Txosten soziala egin eta dagokion diru-laguntzaren proposamena.
        4.- Gizarte Zerbitzuetako zinegotzi ordezkariaren ebazpena eta horren jakinarazpena interesdunari.
        5.- Informazioaren berri ematea Kontuhartzailetza sailari, ordainketa egin dezaten.
        6.- Egindako eta eskaera artxibatu eta egoeren jarraipena egin.
        7.- Dirulaguntzaren zuriketa eta dagokion erregistroa.

          UDAL SAIL/AZPISAIL ARDURADUNA

          Gizarte Zerbitzuak, Kultur Aniztasuna eta Berdintasuna. - Gizarte Zerbitzuak

          OHARRAK