Udalaren materiala erabiltzea (aulkiak, mahaiak, hesiak, oholtzak)

ZER DA? ZERTARAKO DA?

Ekitaldi batean bide publikoan edo eraikin publiko batean udal-materiala (aulkiak, mahaiak, hesiak, oholtzak...) erabiltzeko eskaria da.

NORK ESKA DEZAKE?

Interesdun den edozein pertsona fisiko edo juridikok.

AURKEZTU BEHARREKO DOKUMENTAZIOA

  • Ekitaldiari buruzko informazioa (dossier, kartelak, memoria, ...)
  • Hargune elektrikoa behar izanez gero, behin-behineko lotura-eskaria.

NON ESKATZEN DA?

        Posta arrunta:
      • Donibane kalea 19 20110 PASAIA

      ZENBAT BALIO DU?

      001 - Udal ondasunen ustiapenaren tasa
      Aulkia: egun osoa edo egun-zatia0,94 Euro
      Babes-hesia: egun osoa edo egun-zatia7,01 Euro
      Elektrizitate-konexioa (berbenak, ekitaldi politikoak edo herrietako jaiak...): egun osoa edo egun-zatia934,22 Euro
      Estalkirik gabeko oholtza hornitzea, muntatzea eta desmuntatzea (60 m2-rainokoa).1331,25 Euro
      Estalkirik gabeko oholtza, 60 m2-tik gorakoa, hornitzea, muntatzea eta desmuntatzea.1669,90 Euro
      Estalkidun oholtza, 60 m2-rainokoa, hornitzea, muntatzea eta desmuntatzea.2090,31 Euro
      Estalkidun oholtza, 60 m2-tik gorakoa, hornitzea, muntatzea eta desmuntatzea.2265,47 Euro
      Karpa mugikor eramangarriaren garraioa, muntatzea eta jasotzea, garbitze eta biltze lana.3349,16 Euro
      Estalkirik gabeko oholtza: egun osoa edo egun-zatia64,76 Euro
      Karpa mugikor eramangarriaren alokairua, egun osoa edo egun-zatia.87,59 Euro
      002 - Udal ondasunen ustiapena. Hobaria
      Jarduerak udalaren bidez programatuta daudenean98 %
      Karpa mugikor eramangarria, Laurak Bat elkarteak100 %
      Karpa mugikor eramangarria, udalaren intereseko izendatu diren elkarteek, bizilagunen elkarteek, ikastetxe publikoek, ikastolek eta irabazi asmorik gabeko gainerako erakundeek50 %

      PROZEDURAREN EPEA

      • Aurreikusitako epea: hilabete 1
      • Prozedura arrunta. Legezko gehienezko epea: 3 hilabete
      • Isiltasun-administratiboaren izaera: aurkakoa

      ARAUDI APLIKAGARRIA

      • Behe Tentsioko Erregelamendu Teknikoa eta arau osagarriak.

      ESKAERA JASO ONDOREN JARRAITU BEHARREKO PROZEDURA

      1. Egiaztatu ea eskatutako materiala proposatutako datan erabilgarri dagoen.
      2. Bidezkoa bada hobaria onartu.
      3. Eskaria bidezkoa bada, ebazpena.
      4. Ezarritako zenbatekoa ordaindu.
      5. Fidantza jarri.
      6. Eskatu eta onartutako materiala muntatu, eman eta/edo instalatu.
      7. Ekitaldia amaitzean materiala jaso.
      8. Abala itzuli, hala badagokio.

      NORK ONARTU BEHAR DU?

      Zinegotzi ordezkaria

      IZAPIDETZEKO ARDURA DUEN UDAL SAILA

      Zerbitzu, Sare eta Mantentze-lanak - Zerbitzu, Sare eta Mantentze-lanak

      OHARRAK

      Udal ondare eta baliabideen kudeaketa egokia izan dadin, eta ekitaldien antolakuntza hoberena izan dadin; gutxienez hilabete 1 lehenago egin behar da eskaera.

      Jarduera zein Saili atxikia dagoen Sail hartakoa izango da udal-arduraduna, edota elkarte edo talde eskatzailea zein jardueratatik datorren, hari dagokion sailekoa.

      Fitxa hau hornikuntza elektrikotik erator daitezkeen erantzukizunen azterketaren zain dago, eskatzaileak udalarekin zerikusirik ez duenean.

      DATU PERTSONALEN BABESA

      Fitxategiaren izena: Emakidak eta lizentziak

      DBEB kodea: 2050820151

      Fitxategiaren xedea: Eskaerak kudeatzea: obra lizentziak, bide publikoa okupatzea, irekierak, pasabideak, kanposantuak, azokak, hirigintzako informazioa, eta beste hainbat

      Aurreikusitako lagapenak:Estatukoak. Arauetan edo beste administrazio zein erakunde publikoekin sinatutako hitzarmenetan aurreikusitakoak

      Oharra: Zure eskaeraren xedea kudeatzean, litekeena da eskaera beste fitxategi batean sartzea.

      Sinatzaileak bere datu pertsonalak tratatzeko baimena ematen du eta, aurreikusita egonez gero, baita lagatzeko ere.

      Interesdunak datuetara sartzeko, horiek zuzentzeko eta deuseztatzeko eta horien aurka egiteko eskubidea baliatu dezake Udalaren aurrean.

      Informazio gehiago: www.pasaia.eus/DBLO