Bizileku aldaketa Azpeitin bertan

Zer eta zertarako:

Azpeitian aurretik erroldatutako pertsonak herrian bertan beste etxebizitza batean erroldatzeko.

Nork eska dezake:

Interesdun edozein pertsonak edo bere legezko ordezkariak.

Adin txikikoa soilik gurasoetako batekin erroldatuko bada, beste gurasoaren baimena egiaztatu beharko da, edo adin txikikoaren tutoretza izan.

Aurkeztu beharreko dokumentazioa:

- Nortasun Agiria, Pasaportea edo Atzerritarren identifikazio zenbakia.

- Famili Liburua adin txikikoen kasuan.

- Erroldatzeko inskripzioa, udaletxean bertan.

- Etxearen eskriturak, alokairu kontratua edo etxebizitza baten erabilera egiaztatzen duen titularraren baimena, pertsonalki joan beharko duela dokumentazioa aurkeztera.

Non eskatzen da:

                    Zerbitzuaren inguruko informazioa:
                  • Telefonoz: 943157192 Emailez: gizarte@azpeitia.eus

                  Zenbat kostatzen da:

                  Doan

                  Erantzuteko epea:

                  • Aurreikusitako epea: Unean bertan.
                  • Prozedura arrunta. Legezko gehienezko epea: 3 hilabete
                  • Isiltasun-administratiboaren izaera: Aldekoa

                  Aplikatu beharreko araudia:

                  Eskaera jaso ondoren jarraitu beharreko prozedura:

                  Eskaera eta dokumentazioa erregistratzea

                  Biztanleen Udal Erroldan izen ematea aldatzea

                  Pertsona bakoitzaren errolda ziurtagiria ematea, izapidetzearen egiaztagiri modura

                  Organo ebazlea:

                  Alkatetza (edo eskuordetzen duen pertsona)

                  Kudeaketaz arduratzen den udal saila:

                  Idazkaritza - Idazkaritza

                  Gainerako informazioa:

                  Datu pertsonalen babesa:

                  Fitxategiaren izena: Datu Pertsonalen Babesa

                  DBEB kodea: LOPD

                  Fitxategiaren xedea: Datu Pertsonalak Babesteari eta Eskubide Digitalak Bermatzeari buruzko abenduaren 5eko 3/2018 Lege Organikoaren arabera eta 2016ko apirilaren 27ko Europako Parlamentuaren eta Kontseiluaren 2016/679 Erregelamenduaren 13. artikuluaren arabera, jakinarazten da Azpeitiko Udalak tramitazio elektronikoaren arloan datu pertsonalak biltzen dituela, herritarren eskaerak kudeatzeko. Datu pertsonalen Tratamendu Jarduerei buruzko informazio gehiago nahi izanez gero lotura honetan kontsultatu dezakezu https://azpeitia.eus/zerbitzuak-eta-tramiteak/datuen-babesa edo eskaera eredu bakoitzaren beheko aldean dagoen testuan.

                  Aurreikusitako lagapenak:

                  Oharra: Zure eskaeraren xedea kudeatzean, litekeena da eskaera beste fitxategi batean sartzea.

                  Sinatzaileak bere datu pertsonalak tratatzeko baimena ematen du eta, eta aurreikusita egonez gero, baita lagatzeko ere.

                  Interesdunak datuetara sartzeko, horiek zuzentzeko eta deuseztatzeko eta horien aurka egiteko eskubidea baliatu dezake Udalaren aurrean.

                  Informazio gehiago