Erregistro Orokorra

Zer eta zertarako:

Udalaren eskumeneko prozedurei eta gaiei buruzko eskaerak, idatziak edo jakinarazpenak aurkeztea. Horrez gain, beharrezkoa den dokumentazioa aurkeztu ahal izango da.

Egin nahi den izapidea egiteko eredu espezifikorik ez dagoenean erabiliko da betiere eskaera eredu hau.

Nork eska dezake:

Interesduna den edozein pertsona fisiko edo juridikok, edota ordezkariak.

Aurkeztu beharreko dokumentazioa:

Egoki iruditzen zaizkizun dokumentu osagarri guztiak erants ditzakezu.

Non eskatzen da:

                  Zerbitzuaren inguruko informazioa:
                • Telefonoz: 943157200 Emailez: sarrera@azpeitia.eus

                Zenbat kostatzen da:

                Doakoa.

                Erantzuteko epea:

                • Aurreikusitako epea: 3 hilabete
                • Prozedura arrunta. Legezko gehienezko epea: Ebazteko epea eskaeraren edukiaren eta sortzen duen izapide motaren araberakoa izango da
                • Isiltasun-administratiboaren izaera: Aldagarria

                Aplikatu beharreko araudia:

                Eskaera jaso ondoren jarraitu beharreko prozedura:

                Eskatzailea edo haren ordezkaria identifikatzea.

                Eskaera eta/edo dokumentazioa erregistratzea.

                Erregistratu izanaren egiaztagiria ematea edo eskaeraren kopia zigilatzea, data eta esleitutako erregistro zenbakia adierazita.

                Organo ebazlea:

                Alkatetza (edo eskuordetzen duen pertsona)

                Kudeaketaz arduratzen den udal saila:

                Gaiaren araberako sail arduraduna - Gaiaren araberako sail arduraduna

                Gainerako informazioa:

                Datu pertsonalen babesa:

                Fitxategiaren izena: Datu Pertsonalen Babesa

                DBEB kodea: LOPD

                Fitxategiaren xedea: Datu Pertsonalak Babesteari eta Eskubide Digitalak Bermatzeari buruzko abenduaren 5eko 3/2018 Lege Organikoaren arabera eta 2016ko apirilaren 27ko Europako Parlamentuaren eta Kontseiluaren 2016/679 Erregelamenduaren 13. artikuluaren arabera, jakinarazten da Azpeitiko Udalak tramitazio elektronikoaren arloan datu pertsonalak biltzen dituela, herritarren eskaerak kudeatzeko. Datu pertsonalen Tratamendu Jarduerei buruzko informazio gehiago nahi izanez gero lotura honetan kontsultatu dezakezu https://azpeitia.eus/zerbitzuak-eta-tramiteak/datuen-babesa edo eskaera eredu bakoitzaren beheko aldean dagoen testuan.

                Aurreikusitako lagapenak:

                Oharra: Zure eskaeraren xedea kudeatzean, litekeena da eskaera beste fitxategi batean sartzea.

                Sinatzaileak bere datu pertsonalak tratatzeko baimena ematen du eta, eta aurreikusita egonez gero, baita lagatzeko ere.

                Interesdunak datuetara sartzeko, horiek zuzentzeko eta deuseztatzeko eta horien aurka egiteko eskubidea baliatu dezake Udalaren aurrean.

                Informazio gehiago