1.Zerbitzuen kalitatea hobetzeko, errendimendua edo gastu publikoa handitzeko, eta izapideak errazteko edo beharrezkoak ez diren izapideak kentzeko herritarrek egiten dituzten iradokizunak eta ekimenak jasotzea, eta, orobat, herritarrak Udalarekin gusturago egon daitezen har daitezkeen bestelako neurriak hartzea.
2.Atzerapenak, arretarik eza eta administrazioko bulegoen edota udal zerbitzuen funtzionamenduan aurkitzen dituzten bestelako jarduera ezohikoak direla-eta herritarrek egiten dituzten kexak eta erreklamazioak jasotzea.
3.Eskerrak jasotzea.
Interesa duten pertsona fisiko eta juridikoak
Ordezkaritza: eskaerak egiteko, erantzukizunpeko adierazpenak edo komunikazioak aurkezteko, errekurtsoak jartzeko, egintzak bertan behera uzteko eta beste pertsona baten izenean eskubideei uko egiteko ordezkaritza egiaztatu egin beharko da.
- Ordezkapen idatzia, hala badagokio.
- Egokitzat hartzen den beste edozein agiri.
Doan
Erreklamazio, kexa eta iradokizunen kasuan:
Esker onen kasuan:
Ez dagokio
Ez dagokio
Tratamendu jarduera: IZAPIDE OROKORRAK
Helburua eta zilegitasuna: Herritarren eskariak artatzearen inguruko espedienteak kudeatzea. Eskumenak garatzea Toki Araubideko Oinarriak arautzen dituen apirilaren 2ko 7/1985 Legearen eta Administrazio Publikoen Prozedura Administratibo Arruntari buruzko urriaren 1eko 39/2015 Legearen arabera.
Aurreikusitako lagapenak:Datu pertsonalak gaian eskuduntza duten beste Administrazio Publiko batzuei jakinarazi ahal izango zaizkie.
Oharra: Interesdunak bere datuetarako sarbidea, zuzenketa, ezabatze eskubideak, eta horien tratamendua mugatzeko edo horri kontra egiteko eskubideak ditu, jakinarazpen bat bidaliz Udaleko helbidera edo dbo-dpd@urnieta.eus posta elektronikora.
Informazio gehiago: tratamenduko jardueren erregistroa [PDF]