Eskoriatzako Udalak, leihatila bakar gisa, beste administrazio batzuei zuzendutako eskaerak, idazkiak, erreklamazioak eta komunikazioak onartzeko aukera ematen du.
Interesa duten pertsona fisikoak (pertsona juridikoak: zuzenean administrazio hartzailearen egoitza elektronikoan egin behar dute tramitea. Pertsona juridikoentzako oharra)
- Eskabidea, idazkia edo erreklamazioa; interesdunaren datu guztiak eta jatorrizko sinadura jaso behar ditu. Kasuaren arabera, nahikoa izango da bidali beharreko komunikazioa adieraztea eta interesdunaren datuak ematea.
- Interesdunak eskabidearekin batera aurkeztu nahi duen dokumentazio guztia aurkeztu beharko du.
- Interesdunak argi eta garbi identifikatu beharko du zein administrazioari zuzentzen zaion.
Udalak bere gain hartzen du kudeaketaren kostua.
Ez dagokio
Idazkaritza - Erregistroa
Administrazio hartzaileek tramiteren baterako bide bakar gisa tramitazio elektronikoa ezarriko balute, eta horrela jakinarazi, tramite horietarako ez da kanpoko erregistro zerbitzurik eskainiko H@ZIren bidez. Beraz, interesdunek administrazio hartzailearen egoitza elektronikoan egin beharko dute tramitea, eta horrela, tramitazio bideari buruz eskatzen diren baldintzak bete.
DATU BABESA
Egindako eskaeretako datu pertsonalak Eskoriatzako Udalak tratatuko ditu, eskaria tramitatu ahal izateko helburuarekin.
Datu horiek udal-kudeaketarako bakarrik erabiliko dira, baina beste administrazio publiko bati edo besteren bati utzi edo jakinarazi ahal izango zaizkie 3/2018 Lege Organikoan aurreikusitako kasuetan –abenduaren 5eko 3/2018 Lege Organikoa, Datu Pertsonalak Babesteari eta Eskubide Digitalak Bermatzeari buruzkoa–.
Datuak eskuratzeko, zuzentzeko, ezeztatzeko eta horien aurka egiteko eskubidea erabil daiteke Udalaren aurrean ondorengo bideetatik:
Bertaratuta:
Eskoriatzako Udala
Fernando Eskoriatza plaza
20540 Eskoriatza
Telematikoki: Eskaera-orri orokorra