Udal laguntza ekonomikoak, banakakoak eta familia mailakoak, gizarte-bazterketa edota muturreko behar egoerak arintzeko 2021 urterako (S-27)

Zer eta zertarako:

Gizarte mailako bazterkeria eta/edo behar larriko egoerak leuntzeko norbanakoei eta familiei diru-laguntzak ematea.

Zehatz esanda, diru-laguntza hauen helburua da larrialdi-egoerek Azpeitian bizi diren familiei sortutako beharrei aurrea hartzea eta erantzutea.

Horretarako, aldizkakotasun izaerarik gabeko diru-laguntzak emango dira.

Diru-laguntzen xede diren kontzeptuak: II. Eranskina

Nork eska dezake:

Azpeitian bizi diren pertsonek eta familiek jaso ahal izango dituzte laguntza horiek, baldin eta jarraian jasotzen diren baldintzak betetzen badituzte eta diru-laguntzen udal-ordenantzaren 5. artikuluan ezarritako baldintzak betetzen badituzte (deialdiaren oinarrien 2. eta 3. artikuluak):

1.- Pertsonek eta familiek gizarte-larrialdietarako laguntzei buruz indarrean dagoen araudian ezarritako baldintzak bete beharko dituzte, jarduera autonomoaren kasuan diru-sarrerak zenbatzeko izan ezik.

Aurrekontu osoaren % 50 erreserbatu ahal izango da pertsona eta familia onuradunen diru-sarrera ekonomikoengatiko eskaeren ondoriozko gastuak estaltzeko, baldin eta pertsona eta familia horiek COVID-19ren ondorioz gutxitu edo baliogabetu badira, edo ezohiko izaera izateagatik Gizarte Zerbitzuen Batzorde Teknikoak premiazkotzat jotzen dituen eskabideak estaltzeko.

2.- Autonomoen kasuan, laguntza eskatu aurreko hileko diru-sarrerak kontabilizatuko dira, baita laguntza eskatzen den aldiko diru-sarrerak ere.

Aurkeztu beharreko dokumentazioa:

Eskaera inprimakiaz gain, eskatzaileak ondorengo dokumentazioa aurkeztu beharko du:

- NAN/AIZ/pasaportea: etxeko guztiena eta ordezkariarena, badagokio.

- Familia liburua.

- Diru sarrerak .

  • Nominak: azkenengo 2 nomina.
  • Zinpeko aitorpena. (Behar izanez gero)

-Gastuetako dokumentazioa

  • Fakturak, ordain agiriak.
  • Errentamendu kontratua / Azpierrentamendu kontratua. (Behar izanez gero)

- Kontu-zenbakiaren titularraren egiaztagiriak.

-Beste dokumentazioa

  • Banantze epaia eta hitzarmen arautzailea. (Behar izanez gero)
  • Jatorriko herrialdeko ondasunen ziurtagiria. (Behar izanez gero)
  • Baloratuz gero beste dokumentazioa

Non eskatzen da:

    Telefonoz:
  • GIzarte Zerbitzuen Saila *OHARRA irakurri
    AZPEITIA
    943157192

                OHARRA: COVID-19ak eragindako alarma egoerak irauten duen bitartean, eskaera telefonoz edo korreo elektroniko bidez egin ahal izango da.

                Zenbat kostatzen da:

                Doan.

                Erantzuteko epea:

                • Aurreikusitako epea: 3 hilabete
                • Prozedura arrunta. Legezko gehienezko epea: 6 hilabete
                • Isiltasun-administratiboaren izaera: ezezkoa

                Aplikatu beharreko araudia:

                Eskaera jaso ondoren jarraitu beharreko prozedura:

                -Eskaera eta dokumentazioa erregistratzea

                -Instrukzio-fasea: Aurkeztutako dokumentazioa aztertu eta egiaztatu, eta Gizarte Zerbitzuetako talde teknikoak egin beharreko balorazioa eta txosten teknikoa egitea.

                -Ebazpen proposamena (proposamena ezezkoa bada, eskatzaileari 10 eguneko entzunaldi-epea emango zaio).

                -Ebazpena

                Organo ebazlea:

                Alkatetza

                Kudeaketaz arduratzen den udal saila:

                Gizarte zerbitzuak - Gizarte Zerbitzuak

                Gainerako informazioa:

                Ez dagokio.

                Datu pertsonalen babesa:

                Fitxategiaren izena: Datu Pertsonalen babesa Diru-laguntzak

                DBEB kodea: LOPD-GDD

                Helburua: Udalak pertsona fisikoei, elkarteei eta erakundeei eman beharreko laguntzen eta diru-laguntzen beharrezko kudeaketatik eratorritako informazio pertsonala kudeatzea.

                Legitimazioa: abenduaren 5eko 3/2018 Lege Organikoa, Datu Pertsonalen Babeserako eta Eskubide Digitalen Bermerakoa, 8.1 eta 8.2 artikuluak: Datuen tratamendua legezko betebeharragatik, interes publikoagatik edo botere publikoen jardunagatik.

                Komunikazioen hartzaileak: Datuak Gizarte Segurantzari, zerga-administrazio eskudunei eta arloan eskumena duten beste administrazio publiko batzuei jakinarazi ahal zaizkie.

                Tratamenduaren arduraduna: Azpeitiko Udala, Plaza Nagusia 5, Azpeitia (Gipuzkoa) 20730.Datuen Babesaren ordezkaria: dbd@azpeitia.eus

                Eskubideak: Datuak eskuratzeko, zuzentzeko, ezabatzeko, aurka egiteko eta mugatzeko eskubideak baliatzeko eskubidea du, informazio gehigarrian azaltzen den bezala. Baita Datuen Babeserako Euskal Bulegoan erreklamazioak aurkezteko ere.

                Informazio gehigarria: Datuen Babesari buruzko informazio gehigarri eta zehatza kontsulta dezakezu gure webguneko Datuen Babesari buruzko atalean:

                Informazio gehiago