Online laguntza informatikoa
GAI INFORMATIKOEI BURUZKO GALDERAK BAKARRIK
Online Laguntza Informatikorako Zerbitzua gure egoitza elektronikoan nabigatzen lagunduko dizun txata da.
Beharrezko izatekotan eta zure baimenapean, teknikari informatikoek haien pantailetan ikus ditzakete ordenagailuan abian jarrita dituzun aplikazioak, eta interneten nabigatu zurekin batera; aplikazio saio bera konpartitzen dute, eta dena denbora errealean gertatzen da. Horrela, ondoko gaien inguruko zalantzak argitu eta arazoak konpon ditzakezu:
Ordutegia
Astelehenetik ostiralera:
Online laguntza informatikarako zerbitzuaren bitartez plataformaren sarreraren gai teknikoak eta sartzeko baimenen lortzeko moduarekin galderak bakarrik egin daitezke.
Tramitazioaren beste gai espezifiko bati buruzko beste galderaren bat baldin baduzu, interesa duzun zerbitzua eskeintzen duen entitatearekin, edo gertuen duzun KZgunearekin (www.kzgunea.net) harremanetan jarri beharko zara.
Oharra
Ezin izan da lehio berri bat ireki nabigatzailean, berrikusi mesedez ea laster-leihoen blokeatzailea desgaituta dagoen. Horrela ez bada, desgaitu eta erroreak jarraitzen badu Online Laguntzarekin jarri zaitez kontaktuan.
Ez duzu orri honetara sarrera baimenik.
Erroreak jarraitzen badu, mesedez, ondorengo esteka erabili Online Laguntza Informatikorako Zerbitzuarekin harremanetan jartzeko
Gipuzkoako beste entitate bat aukeratu
Udalak/Ayuntamientos
Beste entitateak/Otras entidades
Borondatezko ordezkatua
Borondatezko ordezkaritza entitate zehatz baten eremuan lan egiteko da. Orain entitatea aldatu duzunez, kontutan eduki zure izenean lan egiten ari zarela